سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، یک لای بردار قوی برای لب و صورت آرایش چشم،مدل ابرو
در این بخش از سایت آکاایران مطالبی درون مورد کرم های لایـه بردار پوست را به منظور شما آماده کرده ایم ، امـیدواریم کـه مورد توجه شما قرار گیرد.
به نقل از آکاایران: یک لای بردار قوی برای لب و صورت احتمالا که تا به حال زیـاد شنیده اید کـه پوست نیـاز بـه لایـه برداری دارد و در مراقبت های پوستی هر فردی حتما حتما کرم های لایـه بردار وجود داشته باشد که تا سلول های مرده پوستی از بین بروند و پوست بتواند کرم هایی چون مرطوب کننده و ضدچروک را بـه خود جذب کند که تا بهبود بیشتری روی پوست مشاهده شود اما هر لایـه برداری به منظور هر نوع پوستی مناسب نیست بلکه انواع مختلف پوست بـه مواد مختلفی به منظور لایـه برداری نیـاز دارد.
کرم لایـه بردار,کرم لایـه بردار قوی,استفاده از کرم لایـه بردار
کرم لایـه بردار,کرم لایـه بردار قوی,استفاده از کرم لایـه بردار,لایـه برداری پوست,انواع کرم لایـه بردار,کرم لایـه بردار صورت,کرم لایـه بردار پوست,لایـه بردار,نکات خرید کرم لایـه بردار,کرم لایـه بردار خوب,راهنمای خرید کرم لایـه بردار
کرم لایـه بردار
هر لایـه برداری به منظور هر نوع پوستی مناسب نیست بلکه انواع مختلف پوست بـه مواد مختلفی به منظور لایـه برداری نیـاز دارد.این انتخاب واقعا حیـاتی هست چون درصورت اشتباه مـی تواند وضعیت شما بدتر هم بشود.
پوست صاف و درخشانی داشته باشید
لایـه برداری درون واقع از بین بردن سلول های مرده پوست مـی باشد , کـه پوست شما را درخشان و صاف مـی کند. یک لای بردار قوی برای لب و صورت چه فصل شنا باشد و یـا فقط بخواهید پوستتان تمـیز و نرم باشد ,با لایـه برداری از سر که تا پا پوستتان درخشان خواهد شد .

بسیـاری از خانمـها صورت خود را لایـه برداری مـی کنند اما قسمت های دیگر بدنشان را فراموش مـی کنند . یک لای بردار قوی برای لب و صورت قبل از استفاده از محصولاتی به منظور برنزه پوست و یـا به منظور جوان سازی پوست خسته درون زمستان , لایـه برداری بسیـار مـهم هست . این انتخاب واقعا حیـاتی هست چون درصورت اشتباه مـی تواند وضعیت شما بدتر هم بشود.
اگر پوست خشک دارید
آکاایران: بهتر هست از لایـه بردارهایی استفاده کنید کـه AHA دارند چون پوست شما فقط احتیـاج دارد لایـه سلول های مرده از روی آن برداشته شود بنابراین حتما از موادی استفاده کنید کـه باعث خشکی پوست شما نشوند. بهتر هست اگر پوست شما خشک هست حتما زیرنظر پزشک، لایـه بردار مناسب را انتخاب کنید که تا دردسرهای بعدی به منظور شما پیش نیـاید.
اگر پوست چرب دارید
بهتر هست به دنبال لایـه بردارهایی باشید کـه BHA دارند چون این اسید از سطح پوست و منافذ پوستی لایـه برداری مـی کند، همچنین مـی توانید هرچند وقت یک بار از یک لایـه بردار ملایم مکانیکی استفاده کنید، پیشنـهاد مـی کنیم یک روز درمـیان از لایـه بردار استفاده کنید.
اگر پوست شما نرمال یـا مختلط است
بهتر هست از یک لایـه بردار BHA یـا یک لایـه بردار مکانیکی بسیـار ملایم مثل اسکراب های موجود درون داروخانـه ها استفاده کنید. استفاده از روشی مثل مـیکرودرم ابریژن نیز مـی تواند به منظور پوست های نرمال مفید باشد. بهتر هست بعد از لایـه برداری از کرم های مغذی استفاده کنید؛ بعد از لایـه برداری پوستت شما خیلی بهتر مواد مغذی را جذب مـی کند.
اگر پوست شما مستعد آکنـه است
استفاده از لایـه بردارهای مکانیکی مـی تواند آکنـه های شما را بدتر کند و بهتر هست از لایـه برداری کـه BHA دارد بـه طور روزانـه استفاده کنید. اگر فکر مـی کنید پوست شما بـه یک درمان جدی احتیـاج دارد، بهتر هست با م یک متخصص پوست از رتینوئیدها استفاده کنید.
اگر پوست حساس دارید
توصیـه مـی کنیم بیش از هفته ای ۲ بار از لایـه بردار استفاده نکنید. سعی کنید از لایـه بردارهایی کـه حاوی مقادیر زیـادی مواد اسیدی هستند (مثل اسیدهای گلیکول) استفاده نکنید یـا قبل از خرید از این نوع لایـه بردارها، آن را روی قسمت کوچکی از پوست تان تست کنید که تا مطمئن شوید بـه آن حساسیت ندارید. رتینوئیدها نیز بسیـار حساسیت زا هستند و برای پوست های حساس مناسب نیستند بهتر هست از اسکراب های ملایم و مناسب به منظور پوست های حساس (هفته ای یک بار) استفاده کنید.
لوازمـی کـه برای لایـه برداری نیـاز دارید :
پاک کننده لایـه بردار
لیف , برس بدن یـا دستکش های لایـه برداری
سنگ پا
لوسیون بدن
روش لایـه برداری :
۱ – قبل از ورود بـه پوست خشکتان را با لیف , برس بدن یـا دستکش های لایـه برداری
پاک کنید .این کار کمک خواهد کرد کـه پوسته های سطحی از بین برود و پوستتان به منظور فرایند لایـه برداری آماده شود .این کار را از کف پای خود آغاز کنید و روی تمام بدنتان ادامـه دهید .

۲ – دوش بگیرید و از سر که تا پای خود را مرطوب کنید ,اگر شما دچار آفتاب سوختگی شدید و یـا هرگونـه بریدگی و یـا زخم بازی درون بدنتان وجود دارد، پوست خود را لایـه برداری نکنید .

۳ – از یک سنگ پا بر روی پای خود استفاده کنید که تا ذرات و لکه های زبر و پینـه را از بین ببرید .اگر پای شما بسیـار زبر مـی باشد قبل از اینکه وارد شوید ,آن را بـه مدت ۳۰ دقیقه درون تشتکی از آب گرم و شیر خیس دهید .

۴ – از پاک کننده لایـه بردار خود بـه همراه لیف و یـا دستکش هایتان استفاده کنید . شستشوی بدنتان را با یک حرکت چرخشی از کف پایتان شروع کنید و این روش را که تا بالا ادامـه دهید . درون نواحی حساس ، پوستتان را بـه سختی تمـیز نکنید و نخراشید ,زیرا درون این ناحیـه پوست بسیـار آسیب پذیر هست .

۵ – از یک برس یـا لیف به منظور لایـه برداری پشت و جاهایی کـه به سختی قابل دسترس هست استفاده کنید.

۶ – روی صورتتان بـه خصوص اطراف چشم و دهانتان لایـه برداری را بـه آرامـی انجام دهید .
برای صورت از یک محصول لایـه بردار ویژه استفاده کنید کـه ملایم تر از محصولات طراحی شده به منظور لایـه برداری بدن مـی باشد .

۷ – دست هایتان را فراموش نکنید ,شما مـی خواهید آنـها هم صاف و نرم بـه نظر برسند .

۸ – بدنتان را با آب ولرم بشویید ،سعی کنید که تا جای ممکن از آب سردتر استفاده کنید.

۹ – بعد از انجام مراحل از یک لوسیون مرطوب کننده بدن به منظور همـه قسمت های بدنتان استفاده کنید .لوسیون بدن و مرطوب کننده های صورت کـه حاوی ا سید هیدروکسی آلفا و یـا بتا مـی باشند انتخابی ایده آل هستند , زیرا این اسیدها سلول های مرده پوست را از بین مـیبرند .

۱۰ – از مرطوب کننده بدن یک بار درون روز استفاده کنید .لایـه برداری پوست را خشک مـی کند بنابراین شما حتما پوستتان را هیدراته نگه دارید .
محصولات لایـه بردار :
پاک کننده های لایـه بردار کـه حاوی نمک دریـایی, بادام زمـینی ,گردو و دانـه ها هستند را انتخاب کنید .

برای رسیدن بـه پوستی نرم و ابریشمـی معمولا یک بار یـا دوبار لایـه برداری درون هفته کافی مـی باشد .اما خانم ها با پوست های چرب حتما بیشتر از افراد با پوست های خشک لایـه برداری انجام دهند .

اگر پوستتان بعد از لایـه برداری بـه شدت خشک و یـا حساس شد , آن را با شدت و سختی تمـیز نکنید , حتما روش لایـه برداریتان را تغییر دهید با درون نظر گرفتن احتمال اینکه شما ممکن هست به محصولاتی کـه استفاده مـی کنید آلرژی داشته باشید .
گردآوری خانواده آکا




[DOUCCE - کرم لایـه بردار، چگونـه درون منزل پوست مان را لایـه ... یک لای بردار قوی برای لب و صورت]

نویسنده و منبع: نگارستان زیبایی جهان پارس | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 12:20:00 +0000